Case: Monopoly op maat voor Albert Heijn

Van Doormalen Retail Groep is een familiebedrijf dat op franchisebasis gebruik maakt van diverse winkelformules van Ahold. Denk hierbij aan Albert Heijn, Etos en Gall & Gall. Voor de Albert Heijn winkels in Eindhoven waren zij op zoek naar een unieke spaaractie, waarmee ze hun merkgetrouwheid en omzet konden verhogen.

Neem direct contact met ons op

Hoe ziet de Eindhoven Monopoly eruit?

Een Monopoly op maat is volledig te personaliseren. Bijvoorbeeld de doos, de vakjes op het bord, kanskaarten en de algemeen fondskaarten. Bij Monopoly Eindhoven is dit ook het geval. Zo zijn iconische straten gebruikt uit Eindhoven, zoals De Kleine Berg en de PSV-laan met bijpassende foto’s. Zo kan iedereen vastgoedmagnaat worden van Eindhoven!

Kijk voor het eindresultaat de foto’s hieronder:

Monopoly Eindhoven Doos
Monopoly Eindhoven spelbord

Hoe gaat de loyaliteitsactie in zijn werk?

In een periode van 10 weken was het mogelijk om voor korting te sparen voor een unieke Eindhoven Monopoly bij de diverse Albert Heijn winkels. Bij iedere tien euro aan boodschappen krijgt de consument een zegel. Bij een volle spaarkaart van 40 zegels krijg je twintig euro korting op deze Limited Edition Monopoly.

Zodra jij een Monopoly op maat laat maken, ondersteunen wij jou ook met de marketingtechnische aspecten van je actie. Zo hebben wij een draaiboek met hoe jij je loyaliteitsactie tot een gegarandeerd succes maakt. Hier is ook ruimte voor je eigen creativiteit, zoals ook Van Doormalen Retail Groep heeft gedaan met een originele video voor op de socials.

We maakten onder andere spellen voor:

Onze geweldige klanten