Even voorstellen

Wij bedenken, ontwikkelen en maken al 30 jaar de mooiste spellen voor consumenten en bedrijven. En met succes.

Identity Games vlag

Wat is er nou leuker dan spellen van A tot Z bedenken en vervolgens die ‘fun’ terug te zien in miljoenen huiskamers? Wij weten het wel: er is niets leukers!
Al 30 jaar ontwikkelen, produceren en verkopen wij bordspellen die plezier en verwondering brengen. Dit heeft gezorgd voor talloze succesvolle spelconcepten, zoals Escape Room The Game, Who’s The Dude en Medical Mysteries.

Wij bedenken en maken zowel spellen op maat voor de zakelijke markt als spellen voor thuis voor alle leeftijdscategorieën. Dat doen we vanuit onze missie en visie.

Missie

Het verbinden van mensen door ze (educatief) plezier, belevenissen en verbazing te bezorgen met als kerngedachte: Let the fun take over! Dat was bij de oprichting al zo, en is nog steeds zo.

Visie

Spellen tonen al eeuwenlang hun waarde. Ze stimuleren verbinding, prikkelen de fantasie, zorgen voor verbeeldingskracht en bieden bovenal plezier aan jong en oud. We ontwikkelen innovatieve en creatieve spellen voor alle leeftijdscategorieën. Passend in de tijdgeest, inspelend op trends en vooruitlopend op de behoefte van de speler(s).

Allemaal vanuit de diepgewortelde wens om het meest begeerde en toonaangevende spellenbedrijf te zijn. Met daarbij oog voor kwalitatief, veilig en milieuverantwoord produceren. Nu en in de toekomst.

Voorbeelden Identity Games spellen
Escape Room The Game spellen
Voorbeelden Monopoly op maat

Wat onze klanten zeggen

Identity Games streeft naar 100% klanttevredenheid

NVB over Identity Games
“Wij zijn zeer positief over de goede samenwerking met Identity Games. De doorlooptijd was zeer kort; dankzij flexibiliteit, professionaliteit en hard werken is er een zeer goed resultaat neergezet. Wij bevelen Identity Games van harte aan! Succes en professionaliteit verzekerd.”

Arthur Reitsma – Nederlandse Vereniging van Banken, projectleider bankenprogramma Week van het geld

“Ons doel was om op een speelse manier kinderen én ouders alles te leren over vlees en de veelzijdigheid hiervan. Samen met Identity Games een leuk en leerzaam kwartet ontwikkeld, met veel positieve reacties als resultaat!”

Mieke de Vos – coördinator Marketing & Communicatie Vereniging van Keurslagers

Mammoet over Identity Games
“Tot nu toe heb ik uitsluitend positieve reacties ontvangen op het pakket en specifiek op het Mammoet spel. De medewerkers zien dat er veel tijd en aandacht aan is besteed en vinden het er mooi uitzien. Het is te zien dat de strategie van Mammoet goed in het geheel verwerkt en de metalen doos, de lay out, de zandloper en de speelstukjes zorgen voor een herkenbare en degelijke uitstraling.

Marcel Schets – Manager QHSE Mammoet

We maakten onder andere spellen voor:

Onze geweldige klanten