Wat is het beste bordspel?

Dit zeggen de reviews op Bol.com

Er zijn talloze bordspellen op de markt, maar welke daarvan is het beste bordspel? Dat is natuurlijk een kwestie van smaak, maar gelukkig kunnen we aan de reviews op Bol.com zien wat de beste bordspellen zijn. Als Nederlandse spellenmaker zochten wij uit welke van onze gezelschapsspellen het beste scoort. Het antwoord daarop bleek niet makkelijk te vinden, want meerdere spellen scoren hoge reviews die door honderden mensen zijn ingevuld. Toch kwam er na enig speurwerk een winnaar uit de bus: Escape Room The Game.

Bedrijfscadeau met eigen logo

En de winnaar is...

Escape Room The Game met bijna 500 vijfsterrenreviews!

Met het spannende en unieke gezelschapsspel Escape Room The Game haal je de spanning van een echte escape room naar je woonkamer. Van dit spel zijn vele uitbreidingen en varianten gemaakt, waardoor de Escape Room The Game-franchise maar liefst 29 ontsnappingskamers bevat. Sommige van deze escape rooms kun je met z’n tweeën spelen (ideaal voor op een regenachtige avond), weer andere escape rooms speel je met het gezin, en natuurlijk zijn er ook escape rooms die je met een groepje vrienden speelt. Speel jij spellen het allerliefst in je eentje? Dan is Escape Room The Game: Puzzle Adventures de beste keuze voor jou.

Escape Room The Game scoort op Bol.com bijna 500 reviews en behaalt daarmee een score van maar liefst 4.5 sterren. Een prestatie waar we onwijs trots op zijn en waar we onze fans voor bedanken!

Wat maakt Escape Room The Game zo succesvol?

De Escape Room The Game-franchise is wereldwijd meer dan 3 miljoen keer verkocht en heeft een grote en enthousiaste fanbase. Het geheim achter het succes van dit spel, is dat het alle spannende onderdelen bevat die een echte escape room ook heeft. Denk hierbij aan:

• Spannende thema’s die prachtig zijn vormgegeven en zijn voorzien van een sterk achtergrondverhaal
  • Een waanzinnige speelervaring waar je van begin tot eind volledig in opgaat
  • Ultieme spanning omdat je onder tijdsdruk speelt (en een chrono decoder hebt met daarop een aftelklok)
  • Diverse uitdagende raadsels en puzzels op basis van taal, rekenen en figuren
  • Een coöperatieve beleving waarin je samen wint of verliest en dus niet tegen elkaar speelt
  • Uitdagende clues die moet zien te ontcijferen om de code van de chrono decoder te kraken en zo te ontsnappen

Familie speelt escape room the game Jumanji

Het beste bordspel: kies nu  jouw favoriete Escape Room

Escape Room The Game is niet voor niets het beste bordspel in ons assortiment. Het is een origineel concept vol spannende en uitdagende elementen. En omdat er zoveel uitbreidingen en varianten zijn, raak je nooit op de franchise uitgekeken. Wil jij de het beste gezelschapsspel van dit moment spelen? Ga dan via onderstaande button naar de spellenpagina en kies jouw favoriete Escape Room-spel.

escape room the game nieuwe speldoos